reklama

Vtipy ku dňu žien

Vtipy o ženách sú najlepšie, každý ich má rád, okrem žien. Ale dala som pár aj o mužoch, mužom to nevadí. Nech sa páči!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Stretnú sa dve priateľky.

,,Počula som, že si stála za model slávnemu maliarovi."

,,,Áno, dokonca som bola holá. Obraz sa bude volať Eva s hadom."

,,Aha a podľa koho namaľuje Evu?"

Dve ženy sa zhovárajú:

,,Môj manžel je spisovateľ. Každý rok vydá jeden ľúbostný príbeh."

,,Môj muž zase každého polroka opustí jeden svoj ľúbostný príbeh."

Dve dámy kávičkujú na terase elegantnej reštaurácie. Okolo nich prejde dobre oblečený starší pán v okuliaroch so zlatým rámom. Jedna poznamená:

,,Pozri sa, s takýmto dobre situovaným pánom, by som sa rada rozvádzala!"

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Herečky sedia vedľa seba na odovzdávaní Oskarov.

,,Predstav si, drahá, londýnska poisťovňa Lloyds poistila moje prsia na šesť miliónov dolárov, keby sa im niečo stalo."

Druhá sa jej pozrie na prsia a opýta sa, čo spraví teda s tými peniazmi. ,,Vidím, že sa niečo stalo s tými tvojimi prsiami."

Stretnú sa dve dámy na cintoríne v klobúku s čiernym závojom na tvári.

,,Aj vy ste vdova?"

,,Nie, ja som škaredá."

Vychytené pártygirls sa zhovárajú.

,,Neznášam párty, už ani nechodím."

,,Ani ja! Nemám žiadne sexy handry, ktoré by som si vyzliekla."

Pekná pani sa v autobuse tlačí k východu. Pri dverách jej stojí v ceste mladík.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

,,Mladý muž, vystupujete?"

Pozrie na ňu, premeria si ju.

,,Dobre! Ako vy poviete, môžem vystúpiť."

Krásna Černoška ide po vychýrenej ulici v Bratislave a ponúka sexuálne služby.

,,Chlapče, nechceš ma odprevadiť domov?" hovorí mladému chalanovi.

,,Ty kokso!" povie opito. ,,Čo by som robil v Afrike?"

Jedna vraví druhej:

,,Zbožňujem prírodu."

,,No nevrav! Aj keď sa takto macošsky zachovala k tvojmu výzoru?"

Sťažuje sa priateľka priateľke:

,,Môj Lajoš je hrozný! Fajčí jednu cigaretu od druhej, špaky hádže hocikde po byte, robí smrad a neporiadok." 

,,Tak vidíš. Ja som hneď na začiatku povedala manželovi, že si má vybrať, alebo ja, alebo cigareta!"

SkryťVypnúť reklamu
reklama

,,Áno? A čo?"

,,Odvtedy som ho nevidela."

,,Môj muž sa sám stará o svoju stravu."

,,Vážne? A dobre sa stravuje?"

,,Hocikedy si dá aj sedem chodov. Jeden hotdog a šesť pív."

,,Drahý, namontuj mi do kúpeľne silnejšie žiarovku, aby som si videla vrásky!"

,,Drahá, ty sa rada pozeráš na vrásky?"

,,Ale nie! Iba ich chcem mať pod kontrolou a vidieť, že nepribúdajú."

Manžel vyčíta manželke:

,,Nechápem, na čo míňaš toľko peňazí. Nepiješ, nefajčíš, nebeháš za ženami, čo je fakt drahá zábava..."

Muž budí manželku krátko na to ako zaspala.

,,Čo ma budíš, práve som zaspala," sťažuje sa.

,,Tabletku od bolesti hlavy si si nevzala!"

SkryťVypnúť reklamu
reklama

,,Mňa hlava nebolí!"

,,Drahá, konečne ťa nebolí hlava, keď sme spolu v posteli. Tak poďme na vec a rozdáme si to!"

Tehotná mladá žena hanblivo hovorí gynekológovi, že jej manžel nakázal opýtať sa...

,,Ach, chápem, zaujíma ho, či môžete mať sex počas tehotenstva!"

,,Nie, pán doktor. Či naďalej môžem kosiť trávnik?"

Doma po dobrej večeri si manželia dajú ešte kávu.

,,Drahý, všimol si si na mne niečo?"

,,Máš nový účes?"

,,Nie."

,,Nové šaty?"

,,Nie!"

,,Máme výročia svadby?"

,,Nie. Dnes som si dala na tvár plynovú masku, bola som zvedavá, či si to všimneš!"

Prečo muži oslovujú manželku žena?

Očakávate od chlapa, že si zapamätá, ešte aj jej meno?!

U psychológa.

,,Povedzte, milá pani, kedy začali problémy medzi vami?"

,,Rozmýšľam, a zdá sa mi, že vtedy, keď chcel byť silou-mocou na svadobnej fotke so mnou."

Muž si podal inzerát, že si hľadá ženu. Dostal asi sto odpovedí: ,,Zober si moju!"

Manželia si navzájom vyčítajú, že by mal ten druhý z páru šetriť. ,,Keby si nepil a nefajčil už by sme mali dom."

,,A ty keby si sa nemaľovala, nemíňala večne v kaderníctve, kozmetike a neviem po akých butikoch, už by sme mali veľký dom!"

,,Nemyslím si. Ani okom by si o mňa nezavadil. Takú by si si ma ani nevzal!"

Manželia sú v zoologickej záhrade, vošli do pavilónu opíc. Žena sa dostala veľmi blízko ku klietke veľkého samca a ten ju schytil a ťahá dnu.

,,Muž môj, pomôž mi!" kričí žena. ,,Pozri tento, čo chce so mnou robiť!"

,,Veď mu povedz, že ťa hlava bolí!"

A teraz trošku ohovoríme mužov!

Prečo Boh stvoril muža?

Nedokázal naučiť gorilu používať kosačku na trávnik.

Naopak teraz trošku ženy!

Boh stvoril zviera a povedal: Hm, pekné!

Potom stvoril muža a povedal: Hm, pekné!

Napokon stvoril ženu a povedal: Nevadí, namaľuje sa!

Pardon, milí čitatelia, nemyslím to tak zle, ako to vyznelo, ospravedlňujem sa!

Želám všetko najlepšie ku dňu žien! Ženám kvety, darčeky, srdiečka, bozky, objatia, lásku, city a všetko čo muži vedia dať!

Obrázok blogu
(zdroj: E.G.)
Eva Gallova

Eva Gallova

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  456
  •  | 
  • Páči sa:  934x

Píšem o živote a plnokrvných ľuďoch. Postavy skladám z uveriteľných čriepkov, aby vyzerali ako živé. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu