reklama

Muži sú muži, fascinujú ich sukne, ale aj odhalené ženské nohy

Rada pozorujem ľudí, mužov, ženy, deti. Pár pozorovaní vám chcem sprostredkovať. Muži, nech sú v hociktorom veku, zdravý záujem o ženy majú v sebe.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

V istom období svojho života som bola podnikateľka a majiteľka butiku.

Keď som odchádzala zo školstva a hovorila som, že si otvorím butik, kolegyne sa mi ponúkali, že mi prídu pomáhať nalievať v putike. Ups, dievčatá, to nie je to isté, hovorila som im. Putika a butiqué sú dosť odlišné, dve zariadenia. Možno som si mala otvoriť putiku, tam nikdy nechýbajú kupujúci, ale nemala som dosť vedomostí, skúseností, jednoducho dosť rozumu.

Ako pani v butiku som zásadne chodila v sukni. Už vtedy som pochopila, že pri nákupe a objednávaní tovaru na výstavách sú muži džentlmenskejší k žene v sukni, ktorá má nohy. Musia byť tie nohy krásne? Nie, musia byť normálne, až po zem. A veru pomoc a ochotu mužov, dodávateľov tovaru som potrebovala, lebo o butikoch som nič nevedela. Ale človek sa do smrti učí a často za pochodu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pri jednom presune z bodu A do bodu B som prišla na zastávku autobusu, (nemala som ešte auto), zistila som čas odchodu a sadla som si na lavičku pod strieškou, že počkám. Prišla jedna rodina, bolo ich veľa, hovorili aj po slovensky aj po česky. Mali so sebou malého chlapca, určite ešte nechodil do školy. Práve on nevedel odtrhnúť oči od mojej sukne a preložených nôh. Keď sa blížil autobus rodičia mu povedali, Pepíčku rozlúč sa s rodinou, on pribehol ku mne a pobozkal ma na líce, hoci sme sa nepoznali. Potom štedro rozdával pusinky ostatným členom rodiny.

Milo ma to prekvapilo a považovala som túto príhodu za potvrdenie mojej teórii o sukniach.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Druhý príbeh je podobný. Butik som už mala zabehnutý, vypracovala som sa, mala som na butiku veľký výklad, v ktorom boli umelecky naaranžované rôzne atribúty ženskosti, ako sukne, šaty, všeličo inšie a umelá ženská noha v skutočnej veľkosti, v priesvitných pančuchách.

Stála som pred butikom, lebo vo vnútri skapal pes. K butiku sa blížila pani s vnúčikom. Skríkol, aha, ženská noha a vystretým ukazovákom bežal k tej nohe.

Prihovorila som sa jej a vravím, že dnu v butiku máme druhú nohu, poďte pozrieť! Prvý sa rútil päťročný muž s vystretým prstom. Postavil sa na špičky a s veľkým výdychom sa jemne dotkol umelej nohy, potom na mňa uznanlivo pozrel, akože veľká vec. Pani sa usmiala povedala, že už aj jeho to opantalo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ďalej nič nevysvetľovala a ja som ju chápala. Ďalší muž v rodine. 

Nohy, perokresba
Nohy, perokresba (zdroj: E. G.)
Eva Gallova

Eva Gallova

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  456
  •  | 
  • Páči sa:  934x

Píšem o živote a plnokrvných ľuďoch. Postavy skladám z uveriteľných čriepkov, aby vyzerali ako živé. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu