reklama

Dvaja kohúti bojujú o partnerku

Niečo som preskočila. Nerozpovedalal som prvý tanečný tréning v novom klube. Toto si určite vypočujte!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Začal sa prvý ročník. Oleg ma zaviedol, kde mali prváci zápis. Po zápise sme išli do klubu, hrdo ma viedol k trénerovi. Tento bol oveľa mladší, ako náš bývalý tréner v Lučenci. Muži v jeho veku ešte súťažili, ale on už asi nemal prečo. Už pobral všetky ceny, stratil motiváciu. Oleg povedal, že sedí vo všetkých medzinárodných porotách.

Trošku som sa bála, lebo u dospelým mužov som nebodovala. Som príliš štíhla a mám detskú tvár, napriek tomu, že som sa práve stala vysokoškoláčkou. Ak sa mu nebudem páčiť, nebudem môcť s Mogulom tancovať na súťažiach. Ale jemu sa rozžiarila tvár, pri pohľade na mňa. Vystrel ku mne ruku a povedal, či Mogul si vedie novú partnerku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Mogul, môžem si s ňou zatancovať?“

Oleg polichotený súhlasil a niekto pustil hudbu. Bola to zmes žánrov. Tréner ma objal, díval sa mi do očí a flirtoval so mnou tak, ako na súťažiach pri niektorých tancoch robia svetoví tanečníci. Videla som to na YouTube. To mi vyrážalo dych, brala som to osobne a mala som pocit, že sa mu páčim, že ma veľmi chce.

Zvádzal ma, cítila som sa krásna a žiaduca a predvádzala som sa. Nohy som kládla, ako plnokrvné lipicany, keď kráčajú parádnym krokom. Vlnila som sa v bokoch, telo som držala vystreté, na tvári úsmev.

 Ja, taká hanblivka, som sa prestala hanbiť. Išlo to celé podvedomím, spodné pocitové prúdy. K tomuto sebavyjadreniu tancom, ma celý rok viedol tréner doma, ale až teraz som to dokázala. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Keď sme dotancovali tuho ma objal. Iba veľmi krátko. Nakláňal sa, bála som sa, že ma pobozká. Nepobozkal ma, do ucha mi šepol, že slečna ste krásna, ste môj najkrajší splnený sen. Nevedela som sa spamätať. Odovzdal ma do Olegových rúk. Pozreli sa na seba. Zatvárili sa uznanlivo, že husté! Ostatné tanečné páry dávno prestali tancovať, niektorí náš tanec nakrúcali na mobil, ostatní začali tlieskať.

 Tréner nám pustil hudbu a teraz sme tancovali my dvaja s Mogulom zhruba v tom istom štýle, ale nebolo to také isté. Hoci som bola jeho frajerka, ostýchali sme sa. Nechápala som prečo. Trénera som videla prvý raz v živote a jeho pohľad, asi aj jeho charizma, vo mne vyvolali také sebavyjadrenie, že som zatancovala niečo, čo som ani netušila, že dokážem.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Chvíľu sa na nás dívali, ale potom všetci tancovali. Keď dohrala hudba, tréner prišiel a povedal, že to nič, to doladíme. Mogul bol v rozpakoch. Tréner ho zobral bokom.

Videla som, že niečo riešia. Mogul odmietavo krútil hlavou a tréner ho mierne prehováral. Mogul sa zmätený díval na neho, akože neverím, že si to povedal. Bola som zvedavá, ale Oleg mi povie. Pre mňa je najdôležitejšie, s kým budem tancovať. 

 Prišiel ku mne Oleg. 

„Neuveriteľné, tréner chce aby som tancoval naďalej s Fanou.“ Ja som sa pýtala, kto je Fana a on povedal, že moja partnerka. Slovo „moja“ ma zranilo. Na cudzie dievča povedal moja. Ja som jeho. Ukrivdene som sa pozrela na neho a plač som mala na krajíčku. Nesmiem byť taká detská. Všetko sa rúcalo a bála som sa, čo povie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

„On chce s tebou tancovať,“ pokračoval dosť naštvaný.

Ako prosím? To čo má byť? On, najväčšia hviezda európskeho spoločenského tanca, ktorý už roky nesúťaží, chce tancovať so mnou. Vzdá sa miesta v porote? Kvôli tomu, ako sme jediný raz spolu tancovali? Určite mal odo mňa lepšie a krajšie tanečníčky. Čo som ja?

Chcem som sa zamyslieť, ale teraz musím byť sústredená. Nedokážem sa na trénera pozrieť, vrátila sa mi hanblivosť. Niečo mi hovorí. Pozor, musím pozbierať všetky sily a pozrieť sa na neho. Usmievam sa nacvičeným úsmevom. Tréner hovorí, že ja sa mám rozhodnúť. Ja? Oni o mňa snáď bojujú! Oleg ma chytí okolo pása a ja sa na neho vďačne pozriem. Len nech ma nedá trénerovi. Ale ja aj trénera vnímam, jeho blízkosť, jeho oči. Vystrel ku mne ruku, ja svoju skryjem za Olegov chrbát, pritom vážne túžim, predsa len mu podať ruku. Nech už tento zmätok skončí.

 Pozriem sa mu do očí. Teraz komu? Jasné, trénerovi, lebo stojí oproti mne. Jeho oči ma spaľujú, má svetlé priesvitné oči a zlatistú tvár, točí sa mi hlava, mala by som sklopiť zrak. Veď pravdaže, sklopím, ale zasiahli ma nielen jeho oči, ale aj poznatok. Nejde mu o tanec. Túži po mne, po mojom nezrelom tele? Neuveriteľné. Povedal mi, že som jeho splnený sen. Predsa sa mu nemohlo so mnou snívať skorej, ako sme sa stretli.

 Mám pocit neopodstatnenej hrdosti, že ma chce slávny, zrelý muž. Že takýto človek po mne túži. Chce ma len na chvíľu, len zahnať mučivú túžbu. Nič viac nechce. Odišla by som od Olega, zbúrala všetky mosty, aby som mu spravila radosť, aby som mu poskytla potešenie? Robia to ľudia? Alebo len tajne?

Nie, ani tajne by som to nespravila. Ja neviem aké dôsledky by to malo, aké škody by sa udiali v mojej duši. U mňa by to neprebehlo bez následkov. Nevedela by som zabudnúť, tváriť sa, že sa to nestalo, že to nebolo dôležité.

S ním by to bolo dôležité, to chápem, aj keď som mladá a hlúpa. Ako je možné, že on to nevie? Nepovažuje to za dôležité, nie až tak, ako ja. Bola by som len jedna z mnohých. Áno, takto to je! Ako veľa som si o sebe myslela. Som husička. No, a je to vyriešené!

Medzitým, ako som bojovala sama so sebou, Oleg bojoval o mňa. Och, táto hlúposť zvýšila moju cenu v očiach obidvoch mužov! Ja som padala do bezvedomia z pocitu zdanlivej dôležitosti. Najviac si cením, že som sa vlastným rozmýšľaním dopracovala k správnemu poznatku, že sa to nesmie stať.

Eva Gallova

Eva Gallova

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  456
  •  | 
  • Páči sa:  934x

Píšem o živote a plnokrvných ľuďoch. Postavy skladám z uveriteľných čriepkov, aby vyzerali ako živé. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu