reklama

Moje prvé výročie písania na blog

16.2.2017 bol deň, keď som po dlhšom rozhodovaní uverejnila článok Storočná story. Rozhodla som sa, že ak si ju prečíta pár ľudí, začnem písať na Blog Sme. I stalo sa!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Rada čítam, rada píšem, na blogu môžem aj to, aj to. Mám veľa tém, o ktorých chcem písať. Čítanosť je slušná, ďakujem vám, milí čitatelia, vrúcna vďaka.

 Spočiatku som sa bála, že známi mi budú vyčítať, že som napísala, ich príbeh. Príhodu, ktorá sa stala im. Prípadne utajenú epizódu z ich života som prezradila a pustila do sveta, hoci som ich až tak nepoznala, pričom ja som opisovala príbeh úplne iného človeka. Lebo sú veci, ktoré sa stali mnohým, nezávisle na sebe. Napočudovanie, nestáva sa mi to.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Stáva sa iné. Ľudia mi ponúknu, aby som opísať ich osud, životný príbeh, ktorý je zvláštny a niekedy až poučný. Ponúkajú mi stať sa kronikárkou života. Áno, aby sa ľudia zabavili, alebo aj poučili, aby si nemuseli všetko sami odskákať, ale vyvarovali sa toho, čo sa už inému stalo a zle dopadlo. Lebo história sa opakuje, životné príbehy sú si podobné, aj chyby sa robia podobné.

 Ibaže, ja mám pocit, akoby si ľudia chceli všetko prežiť na vlastnej koži. Cudzie príbehy nedokážu precítiť a ani nezbadajú, ako opakujú cudzie chyby. O tom je život. Asi to má tak byť. Vraví sa, toto nevymyslíš, to je život!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Aby bolo jasné, ide o námety. Spracovať to musím po svojom. Nežijem s nimi v jednom dome. Neviem presné detaily, ako všetko prebiehalo, musím si domyslieť. Američania vravia, nie si v jeho topánkach. Nie, nie som. Tu už prichádza spájanie príbehov, ktoré poznám a ktoré môžem zapojiť tam kde je to akceptovateľné a je pravdepodobnosť, že sa to mohlo tak stať. A napokon musí nastúpiť fantázia.

Sama rada čítam príbehy, ktoré píšu iní blogeri. Ďakujem vám, ktorí píšete, že si môžem prečítať, čo píšete, to čo ma baví, rozosmeje, alebo hoci aj rozplače. To, čo je plné života. Splnil sa mi sen. Som rada, že ste mi prišli do cesty a ponúkate mi niečo. Vítam vás, zdravím vás, chvíľu sme na jednej lodi, na jednom blogu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Želám pekný deň!

Eva Gallova

Eva Gallova

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  456
  •  | 
  • Páči sa:  934x

Píšem o živote a plnokrvných ľuďoch. Postavy skladám z uveriteľných čriepkov, aby vyzerali ako živé. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu