reklama

Škandál, o ktorom sa v Bratislave na intráku, ešte dlho hovorilo

Koniec príbehu tanečníčky, ktorá chcela ostať v utajení. Rozpoviem vám jej slovami, ako škandalózne sa to skončilo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Blížil sa koniec môjho štrvtého ročníka na vysokej škole, už len jednu skúšku urobím a mám prázdniny. Mogul končil piaty ročník, ostane na škole ako asistent, spolu s tučnou Bertou, s ktorou sa celých päť rokov učievali. Jeho dobré výsledky, boli jej zásluha, bola múdra, obetavá. Učebné materiály vyzháňala v knižniciach a mala premyslený systém, podľa ktorého sa spolu učili. Vedenie školy im ponúklo stať sa asistentmi vysokej školy, boli najlepší študenti. 

To bolo pre nás s Mogulom dobré riešenie, aby sme ostali spolu. Keď ja skončím školu, staneme sa profesionálnymi tanečníkmi. Nič som okolo toho nevedela, to bola sponzorkina parketa. Dovtedy ostaneme párom vo vodách amatérskeho spoločenského tanca.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bol piatok a ja som prišla s Marikou zo skúšky. Na skúškach sme boli obidve vždy dokonale pripravené. Patrili sme tiež medzi veľmi dobré študentky. Chceli sme sa rýchle začať učiť s pocitom, že každá minúta je drahá. Najlepšie sa nám darilo, keď sme sa učili bez prerušenia, bez prestávok, skúška za skúškou. Ďalšiu skúšku sme mali o tri dni v pondelok. Išla som sa prezliecť do Mogulovej izby. Vtedy niekto zaklopal. 

Bola to sponzorka. Prišla za Mogulom, mala pre nás vystúpenie, dobre honorovaný záskok. V drahom bare, v Londýne im vypadol jeden pár na dnešný večer a na celý víkend. 

 ,,Ako stojíte so skúškami?“

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 „Ja tak viem, že už len dve posledné má zložiť a je magister. Ale zavediem vás k Berte, nech on povie,“ doložila som na vysvetlenie. 

Kráčali sme vedľa seba bez slova po chodbe k Bertinej izbe. Zastala som, otvorila som dvere, lebo na intráku sa neklopalo. Zdvorilo som sa odstúpila, aby mohla vojsť a ja som ostala medzi dverami. Ona skočila ako panter a ja som sa iba vtedy pozrela, čo sa deje, čo robí, kam sa vrhá, čo je tu taký hluk, ktorý chce pretromfnúť hlasnú hudbu. Zakrývala mi výhľad, ale dovtípila som sa podľa zvukov, ktoré som počula. 

Spravila som krok a naskytol sa mi pohľad, Mogul na Bertinom veľkom tele, vydával zvuky..., nikdy som ho až takto... nepočula...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Sponzorka sa rozohnala a zasadila taký úder, od boku do hlavy, že Mogul spadol na zem. Hrozne skríkla a začala ho častovať nadávkami tak nahlas, s takým krikom, s takým jačaním, že som si pomyslela, že je v hroznom šoku. Aj ja som bola v hroznom šoku. Aj Berta. Ostala na posteli bez pohnutia, z jednej nohy jej viseli tepláky. Podoprela sa na lakte a zízala.

Na veľký krik, hysterické jačanie, hlasné plieskanie po hlave, po tvári a ja neviem kade, sa zbiehali študenti z intráku. Už ich tam bola plná chodba, tlačili sa pri dverách, bez hanby nazízali, strkali sa a odstrkovali od dverí. Mogul pred ňou kľačal.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 „Odpusť, drahá,“ opakoval donekonečna, „odpusť!“ Nehovoril to mne, ale jej.

 Ona ho snáď ani nepočula, bola ohlušená vlastným krikom a jačala s takou intenzitou, že jeho tiché slová nemohla ani počuť. Iba ja som tie slová počula. Vyrývali do môjho srdca krvavú brázdu. Ona je drahá, od nej si pýta odpustenie. Ja nie som nič, mňa nevidí, nevníma, na mne nezáleží. Mne nevenoval ani pohľad, ja som vzduch. 

Splývala som s davom za mojím chrbtom. Tak, ako si nevšímal ten dav, lebo pre neho nič neznamenal, tak si nevšímal ani mňa, hoci mne stále hovoril, že som pre neho dôležitá a že ma má rád. Že som jeho láska, nosí ma v srdci, ľúbi ma veľmi, viac sa nedá.

Ona stála blízko mňa, opretá o stenu v malej izbe. Krik a plieskanie neprestávali. Študentov pred dverami pribúdalo. Ten kto sa už pozrel, odstúpil sa a uvoľnil miesto ďalším. Už sa nestrkali, neruvali o miesto. Zavládla spolupatričnosť v obecenstve. Boli na perfektnom divadle. Mogul vždy dokázal zaujať. Všetci fotili mobilom a fotky posielali na rôzne sociálne siete, na Facebooku budú bezchybné, pošlú aj do časopisov, aj do telky. Vtedy ona zaplesla dvere. Čo potom? Ach, Mogul! Vtedy som odpadla. 

A ďalej? Zobrala ho do Londýna, zabezpečila mu kariéru profesionálneho tanečníka. Prísne ho strážila, nemal šancu ju podviesť. A ja? Hm. Školu som neskončila, tanec som nechala.

Bez neho nič nešlo. Toto mi povedala naposledy. Ani meno mi neprezradila, ale rozmýšľam, mnohým ľuďom sa už toto stalo. V starých pesničkách sa o tom spieva.

Teče voda, teče, cez Velecký majer, nechal si ma, nechal, starodávny frajer...

Eva Gallova

Eva Gallova

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  456
  •  | 
  • Páči sa:  934x

Píšem o živote a plnokrvných ľuďoch. Postavy skladám z uveriteľných čriepkov, aby vyzerali ako živé. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu