reklama

Úspech, ktorý oberal o spánok

Pamätáte sa na tanečníčku, ktorá nechce byť spoznaná? Dopracovala sa k úspechu, ale stálo ju to veľa. Porozprávam vám.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Je po Vianociach, aj po tanečnej súťaži. Obstáli sme so cťou, Mogul nepredstaviteľne zažiaril. Aj mňa pochválili, ja som v tej výkonnostnej skupine nováčik. Reprezentovali sme tanečný štýl nášho trénera, moderný, svieži. Aj on zožal ovácie ako choreograf a tréner. Sponzorka sa držala v úzadí a zdalo sa, že je tam len preto, aby videla Mogula. 

Na súťaži boli aj páry z náčho pôvodného Iba Oleg už nie je pôvodný, stal sa z neho Mogul.

Milujem jeho obidve podoby. Jemného, tichého Olega, lebo to som aj ja. A Mogul? To je na dlho. Zmenil sa, a ja s ním. Z lásky k nemu. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dosiahla som prvý veľký úspech. Za týmto úspechom je veľká námaha. Postupujeme veľkými skokmi, lebo Mogul je dravec, súťaživý typ. Ja som za úspech zaplatila stratou. Prišla som o naše nežné milovanie. To, čo nás spájalo, láska, cit. Emotívne výlevy, vyznania, jemné bozky, to čo potrebujú mladí, o to som ja prišla. Azda aj jemu chýba tá neha. My vzdycháme už len zo sna.

Na YouTube kolovalo video z Mogulovho víťazného tanca, aj s tým temným, zvieracím vzdychom. Bol to aj môj tanec, ale ja som bola len nenápadný doplnok. Niečo, ako retiazka na krku. Ten, kto natáčal, mal v zábere vždy jeho. Jeho telo, sexi pohyby, divý náruživý tanec. Musela to natáčať sponzorka. Ja som bola takmer neviditeľná.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Spoločenský tanec musí byť v páre. Ja som bola správny, pohybovo zdatný a prispôsobivý doplnok. Rozmýšľala som, že moja nevýraznosť umožňuje každej žene vcítiť sa do tanca a mať pocit, že práve ju drží, ju objíma, túži po nej a predvádza sa práve jej. Všetky pohyby robí pre ňu. Úplne každá by sa dokázala stotožniť s tanečníčkou z videa. Tancovať s Mogulom je úžasne ľahké, ale len zdanlivo. Bol to klamlivý pocit. Po ťažkýchých tréningoch sme boli, ako jedno telo. Ale bola za tým drina a emočné vypätie. A emočné vypätie nám odháňalo spánok.

Ani tréner to neuľahčoval. Ak odišiel so sponzorkou, druhý deň na tréningu sa zakaždým vrhol, objal ma a bozkával, točil sa so mnou a vravel, že ma miluje.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

„Mala si byť moja, ja by som ťa miloval viac ako Mogul,“ povedal.

„Viac sa nedá,“ bola odozva. Vždy znova ma to potešilo. Pozreli sme sa na seba a práve to bolo to citové, čo mne teraz v našom vzťahu chýbalo. Ten hlboký pohľad mi všetko kompenzoval. Naše oči sa na chvíľu zahĺbili do seba, ruky sa dotkli.

Chytili sme sa a tancovali. 

Úplne všetko, čo sme zatancovali tréner skritizoval, vydrapil ma z partnerových rúk. 

„Teraz sa dívaj, ako to má byť!“

Chytil ma a zatancovali sme tak, že nikto lepšie netancoval. Mogul sa zúrivo vrhol,

vydrapil ma z jeho rúk. 

„Teraz sa ty pozeraj, že ja to zatancujem ešte lepšie!“ zavrčal na neho ako divé zviera. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A bolo to fakt, ešte lepšie.

Súťaživosť nás posúvala, preskakovali sme hranice našich možností. Mogul bol na prvý pohľad dravec. Tréner a ona ho tlačili do tejto polohy a imidž vydoloval zo svojej hĺbky, lebo tam kdesi, to v ňom bolo. 

Pozrela som sa na neho. Je krásny. Divoký a nebezpečný, ale pod tým je jemný a mladý. Má nežné oči. Páči sa mi a chápem, že sa aj iným ženám páči.

 Ale aj tak sa o tom porozprávam s trénerom.

 Divý a nebezpečný môže byť celý život, ale nežná mladosť sa vytratí a nedá sa zahrať. Nech jeho mladistvý vzhľad nepadne na oltár spoločenských tancov.

Eva Gallova

Eva Gallova

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  457
  •  | 
  • Páči sa:  939x

Píšem o živote a plnokrvných ľuďoch. Postavy skladám z uveriteľných čriepkov, aby vyzerali ako živé. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu