reklama

1. Iri, Darling, poď! 2. časť

Dokončenie skutočného príbehu. V taxíku sa vezie párik prominentných deciek. Chcú vyhodiť taxikára a ukradnúť taxík. Urobia to? Zabije sa? Ale čoby, prečo by sa zabil? Alebo predsa?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dodo rozmýšľal a prišiel na to, že jediná tvrdá vec, ktorou sa dá buchnúť po hlave sú jeho veľké, zimné topánky. Jednu si vyzul a poťažkal v rukách. To pôjde. Zahnal sa odzadu a buchol ho hrozne. To bol brutál. Za toto, raz vyfasujem.Iri sa zľakla a začala kričať, plakať, otvorila dvere za jazdy, chcela sa niečoho chytiť. V zmätku sa chytila veľkej kabelky a vypadla. Auto išlo ďalej, šofér držal volant, ale asi bol v bezvedomí. 

Dodo sa naklonil k nemu otvoril predné dvere a chcel ho vyhodiť, ale nešlo to. Vodič mal stále nohu na plyne. Brutál. Prešli veľmi veľký kus cesty a stále išli dopredu. Auto s otvorenými dverami, sa rútilo dopredu, ale správny smer už neudržiavalo. Snažil sa prepchať si dlhé telo medzi sedadlami dopredu k šoférovi. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Skopol mu nohu z plynu, naklonil ho nabok. Auto spomalilo, chlap v bezvedomí sa pomaly zosunul zo sedadla na cestu. Auto zastávalo a on chcel vystúpiť a zatiahnuť ho niekam do kríkov, ale videl, že sa blíži za ním auto, tak znova naštartoval a odbočil na cestu do lesa. Prepletal sa riedkym lesom a pridal, aby sa stratil, aby ho nebolo vidieť z cesty. Prešiel v lese k nejakej chate, chcel vystúpiť, ale počul policajnú sirénu. Čo teraz? Rýchle, rýchle! Obišiel chatu a cesta pokračovala von z lesa. Teraz riadne pridal. Možno to neboli policajti, ale zvuk záchranky.Už nevedel kde je. S navigáciou v aute nevedel pracovať. Čo by dal za to, aby bol starší a skúsenejší! Cesta sa vzďaľovala od pôvodnej cesty, sirénu nebolo počuť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Teraz čo má robiť? Vráti sapohľadať Iri! V tom zmätku, nervozite a s vypätými citmi si nezapamätal, kde vypadla. Po ceste prešlo pár áut,určite ju našli a odviezli do nemocnice. Aj tak ju pôjde hľadať!

Vrátil sa po vlastných stopách, ale nenašiel ju. Hľadal, išiel pomaly, krokom, na tom mieste, ktoré si myslel, že by mohlo byť správne, vystúpil, chodil pešo, blúdil, vykrikoval, plakal, hľadal, zavíjal, preplo mu. Ale nenašiel ju. Nenašiel! Je to hrozné, ale je to tak. Nenašiel svoju malú Iri. Čo s ňou bude? Žije? Odviezli ju do nemocnice, alebo do márnice? Nikdy v živote, ju už neuvidím. Radšej zomriem, ako by som žil bez nej. Bez svojej darling, bez malej kamošky. Svojej frajerky, ktorá mala byť raz jeho manželka.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vzlykal, roztieral si sople, spadol na ceste, v špinavom snehu hľadal jej stopy. Chodil po štyroch a našiel v snehu útržky červenej páperky, ktorú mala na sebe. Toto je miesto kde vypadla z auta. Nie je tu žiadna krv, nebola zranená, páperka ju ochránila. Mohla si hlavu udrieť, väzy zlámať. Mala červenú čiapku, ale čiapočka neležala na ceste. Kde si Iri? Odviezli ju? Kam sa podela? Čo má urobiť, aby ju našiel? Prešiel okolie, kričal, volal ju, tu nie je. Asi nežije.

Tu chcem zomrieť, kde zomrela ona. Ľahol si na sneh mimo cesty. Nezaslúžim si žiť. Spravil som toľko zlých vecí. Som vrah. A kradol som. Klamal. To nič, to som otcovi, on si iné nezaslúži.Toto je maličkosť proti tomu, čo on urobil mojej mame. To sa neodpúšťa! Kvôli tej mrche, ktorú si chcel tak strašne zobrať. Má čo chcel, špinu podraznícku. Poslúcha ju na slovo. Tak mu treba!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nikdy mu neodpustím. Mamu vyhnal a nesmela si ma vziať. Odišla bez milovaného synčeka na stáž do Ameriky. Náhoda ju postrčila k mužovi, ktorý ju má rád, váži si ju, vzal si ju za ženu, pomohol jej s občianstvom a zahŕňa ju darmi. Kvôli nej má rád aj mňa, bezcharakterného, drzého sopliaka a podporuje ma, keď som v lete u nich. Nič lepšie sa jej nemohlo stať. Idem k nej!

Vstal, bola mu hrozná zima, keď ležal na snehu a smrť neprichádzala. Nie je ľahké zomrieť. Možno aj Iri žije. Bude ma potrebovať, nájdem ju, aj keby som ju celý život hľadal. Teraz sa musím niekam skryť, aj s týmto ukradnutým taxíkom. Nechem aby ma chytili a zavreli za vraždu. 

Zabil som taxikára a neposkytol som pomoc Iri. Musím sa niekam zdekovať. Najlepšie bude pokračovať v ceste, čím ďalej od hraníc. Určite po mne pátrajú aj po tomto prekliatom taxíku. Za tie úmrtia dostanem basu ak ma chytia. Tak nič, ostanem v Poľsku, tu po mne nepátrajú. Časom sa dostanem do USA. Mne sa vždy všetko podarí. 

Nastúpil do taxíka a pohol sa smerom na Krakov. Možno bude musieť niekde tankovať, uvidí. Netušil, ako ďaleko je Krakov. Mal som lepší pozor dávať na zemepise. Mal pocit, že sa o Poľsku neučili. 

Eva Gallova

Eva Gallova

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  457
  •  | 
  • Páči sa:  943x

Píšem o živote a plnokrvných ľuďoch. Postavy skladám z uveriteľných čriepkov, aby vyzerali ako živé. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu