reklama

Krása paličkovanej čipky

Páči sa vám paličkovaná čipka? Áno, aj mne. Chvíľu som sa učila paličkovať, ale je to náročné, vzdala som sa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Súprava na paličkovanie
Súprava na paličkovanie (zdroj: kolorovaná perokresba E.G. )
Paličkovaná čipka ako obraz s názvom Pri jazere. Vytvorila Katarína Búranová
Paličkovaná čipka ako obraz s názvom Pri jazere. Vytvorila Katarína Búranová (zdroj: foto Janka Vaváková)

Nevzdala som sa úplne, ostal mi obdiv voči krásnym výtvorom, ale robiť to nebudem. Chce to celého človeka, oddaného umeniu paličkovania. Ja budem čipky len obdivovať. To mi stačí, vlastne aj to je veľký zážitok, vždy znova a znova.

Boli sme s kamarátkouJankou Vavákovou na výstave v Makovického dome v Žiline a vystavené umenie potešilo moje oči, aj dušu. Janka dostala povolenie zopár vyfotiť. Pozvala by som vás tam, ale výstava včera skončila, preto vám chcem ukázať aspoň pekné zábery z výstavy. 

Koláž starý dom s paličkovanou čipkou, autor Katarína Búranová
Koláž starý dom s paličkovanou čipkou, autor Katarína Búranová (zdroj: foto Janka Vaváková)
Koláž staré domy s paličkovanou čipkou, autor Katarína Búranová
Koláž staré domy s paličkovanou čipkou, autor Katarína Búranová (zdroj: foto Janka Vaváková)

 Krása, však? Našla som si na googli na nasledujúcu výstavu čipiek, na ktorú vás chcem upozorniť. Bude to

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Medzinárodný festival paličkovanej čipky  

 Prešov, Soľná baňa

 22. - 24. júna 2017

Názov znie zaujímavo, predpokladám, že bude čo pozerať, možno aj ukážu ako to robia. Tie ktoré viete paličkovať, stretnete tam príbuzné duše svojej krvnej skupiny. Plagát si stiahnite z googlu a trojdňovú udalosť si užite ako najlepšie viete. Veľa zdaru!

Prikladám pre ilustráciu zábery zo Žiliny, z domu Makovického, z výstavy, ktorú už neuvidíme, lebo skončila, ale tu je pár záberov, ktoré nám dovolili odfotiť pre potešenie milovníkov paličkovania.

paličkovaná čipka Slnko autor Anita Lenárová
paličkovaná čipka Slnko autor Anita Lenárová (zdroj: foto Janka Vaváková)
paličkovaná čipka
paličkovaná čipka (zdroj: foto Janka Vaváková)
paličkovaná čipka z výstavy v Žiline
paličkovaná čipka z výstavy v Žiline (zdroj: foto Janka Vaváková)
paličkovaná čipka z výstavy v Žiline
paličkovaná čipka z výstavy v Žiline 
Eva Gallova

Eva Gallova

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  456
  •  | 
  • Páči sa:  934x

Píšem o živote a plnokrvných ľuďoch. Postavy skladám z uveriteľných čriepkov, aby vyzerali ako živé. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu