reklama

Ženy si prajú, muži sa precikávajú

Minulý týždeň som napísala na blog článok Inzerát. Bola som šťastná, plávala som si na oblaku. Potom prišiel muž a ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Vtedy som dostala v diskusii pochvalu. Poďakovala som sa jej, že bola taká prajná, pochvaly sú zriedkavé. Prečítala som, čo ona píše, páčilo sa mi, nazrela som do jej spomienok a vo mne sa tiež otvorilo okienko, v ktorom bola stará mama, jej dom, kačičky a všetko, čo som kedysi veľmi ľúbila.

 Bola som vďačná za spomienky a šťastná z pochvaly. Lietala som vysoko, ležiac na obláčiku, ruky za hlavou, dýchala som nebeský vzduch a zohrievalo ma nebeské teleso, tuším slnko.

Vtom prišiel muž a..., a...zhodil ma z obláčika. Spadla som, doudierala som sa, krvácalo mi čelo, riekla mi krv z nosa, roztierala som si lepkavú krv po tvári... Aha, dosť, teraz nepíšem horor, ale dokázala by som opísať, ako krv by tiekla potokom, ale nerada, lebo som útlocitná. Alebo? No ktovie. Som mrcha!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Napísala som tomu mužovi výčitku, že no môjko, to si nemusel. Vidíš aký si?

Táto pomsta mi nijako nepomohla a teraz som sa už naozaj cítila ako mrcha.

Išla som do kostola, že tam nájdem pokoj duše. Pred oltár vošiel kňaz, my sme sa postavili, kostol bol plný žien. Kňaz v zlatom ornáte, na ktorom sa odrážali mihotavé svetlá sviec, zdvihol ruky, rozprestrel ich a moja duša letela do jeho náručia. Bolo to pekné, ale naozaj som sa nemohla pohnúť z miesta. Hodila som sa na lavicu a rozplakala som sa. Jedna pani sa ku mne naklonila, dotkla sa mi pleca a súcitne sa ma opýtala, či mi je niečo a či môže pomôcť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prudko som sa obzrela.

“Prežijem to!” vyštekla som.

Ona sa odtiahla a ja som si pomyslela, že čo som to urobila. Štekám na tú dobrú ženu, ktorá mi chce pomôcť. Veď tá sa mi odteraz ani neodzdraví. Už som ako muži. Nehu, milotu a ochotu zlepšiť život inému nechápem. 

Ja nie som filozof, ani psychológ a nesypem múdrosti z rukáva, ale vraj odborníci tvrdia, že nemusíš ženu chápať, stačí milovať ju.

Aj Brad Pit povedal, ja viem, je šibnutá, ale ja ju milujem. Vidíte, takto treba! Darilo sa mu roky ju milovať. Miloval ju dlhšie, ako miloval predchádzajúce manželky, ale táto to pokazila tým, že si dala z tela vyoperovať nejaké telieska. Asi hormóny, ktoré umožňujú ženám prijímať lásku od muža a štedro lásku vracať.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Darmo jej ten prázdny priestor v prsníku vyplnili silikónom, jej to nepomohlo. Stratila cit, znenávidela ho, začala ho ohovárať, že smrdí capinou a odohnala ho od seba a od detí.

Tak nič v zlom, toto sa vyrieši, obaja majú veľmi príťažlivý majetok, ďalší partner sa nájde. Pit nachádza vždy ešte krajšiu, Angelina mladšieho, ako bol predchádzajúci. Ja im to prajem.

Poďme ďalej, my neriešime tých dvoch slávnych ľudí, len som ich uviedla na ilustráciu.

Čo vlastne riešime? Mužov a ženy, večnú tému. Lásku, zamilovanosť, vzťahy a to, že sa nechápu. Dosvedčujem, ani ja nechápem mužov, ale viem dobre vykresliť povahu, konanie, správanie aj za cenu, že ich trošku ohovorím. Veď nie veľmi, len tak, aby sa im nič nestalo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Popri tom priznávam, že mužov, dosť obdivujem. Neviem vám to povedať takto z hlavy, že za čo, ale je toho dosť. Napríklad..., no hádam prv porozmýšľam, kým napíšem, lebo na blogu sa hneď všetko kritizuje. Aha, už viem! To že nemajú také komplikované myslenie ako ženy.

Muž má vždy len dve riešenia, áno, alebo nie, čo je dobre.

Žena medzi áno a nie vkladá veľa odtieňov (50), ktoré rozlišuje a to jej sťažuje rozhodovanie, preto ho často mení. Možno to ženám vyhovuje, ale muž je z toho zmätený a niekedy aj nazlostený. Niekedy dosť nasr...dený. Vie byť aj taký rozzúrený, že babu stlčie.

Toto nepíšem z vlastnej skúsenosti, môj muž bol vždy slušný pán v okuliaroch so zlatým rámom a v okuliaroch sa dá ťažko biť.

 Teraz niektoré ženy namietajú, že nie každý muž má byť pán v zlatom ráme. Potom by bol život jednotvárny, nebol by výber a ženy by si ukúsali nechty od nudy.

 Lebo každý vie, že ženy sú rôznorodé, naozaj je veľký výber. Mohla by som menovať typy žien rozdelené podľa vzhľadu, alebo podľa povahy, ale to by sme tu boli do rána. Vlastne, je aj lepšia zábava, ako menovať niečo, čo každý pozná.

Lepšia zábava je menovať typy mužov. Sú záhadní, nevyspytateľní a pre ženy ťažko čitateľní. Najlepšia zábava je sledovať mužov, že sa precikávajú, ako malí chlapci. Kto ďalej, kto vyššie, lebo každý chce byť lepší.

Ach, ja som tých mužov tak skritizovala, že sa to nepatrí, pritom som chcela byť iba “ftipná”. Odpustite mi, už budem písať len o psoch. Ja aj psov veľmi ľúbim.

Viete, čo si myslím? Že táto súťaživosť v mužoch, ženie svet dopredu. No nemilujte ich! 

kolorovaná perokresba E.G.
kolorovaná perokresba E.G. 
Eva Gallova

Eva Gallova

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  456
  •  | 
  • Páči sa:  934x

Píšem o živote a plnokrvných ľuďoch. Postavy skladám z uveriteľných čriepkov, aby vyzerali ako živé. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu